viernes, 10 de septiembre de 2010

Carta oberta a un amic

A tu, amic, que tantes discussions vers el tema hem tingut durant anys, et faig aquesta carta oberta com a resposta de la que tu no em vares donar en el seu dia. No poso el nom perquè tu saps qui ets.
Jo soc d'esquerres, et consta. I tu ets tant de dretes que et pensaves que el Blas Piñar era comunista. Doncs bé, aquest tripartit d’esquerres a Catalunya, aquesta Catalunya que sembla que només és teva, t'ha fotut durant tot aquest temps moltes patades als dallonses i, sobretot, quan el "nostre" president ha sigut una persona no nascuda a la nostra terra. Això no ho has pogut pair mai i el teu pensament, una vegada més, no ha sigut gens objectiu.
Un bon dia quan tu amb la destral a la ma li foties a dreta i esquerra contra el nostre Govern, amb els ulls fora de les orbites i amb una pujada de tensió que un dia et farà acabar malament, jo et vaig dir que em donessis algun exemple de les coses que segons tu és podien fer millor o no s'havien fet bé.
Concretament la meva pregunta va ser:
"Diguem el que fa malament el tripartit"
I tu vares contestar:
"Tot!!"
 Amb aquella seguretat del qui coneix el tema.
Doncs avui "El Periódico" porta una enquesta en que ens transmet l'opinió de la gent. De segur que l'has llegit, però jo te la dono:

La gent valora com a negatiu:

• Autogovern
• Política econòmica
• Atur
• Immigraciò

I valora com a positiu:

• Sanitat
• Educació
• Seguretat ciutadana
• Cultura
• Tansport públic
• Carreteres
• Ferrocarril

Be doncs ja ho saps. El got de vegades esta mig ple o mig buit segons es miri, però sempre hi ha alguna cosa a dintre.
Jo em deleixo perquè aquí mani el Mas i el Rajoy a Madrid. A veure que m'expliques llavors.
Una abraçada, amic.

No hay comentarios:

Publicar un comentario