miércoles, 1 de septiembre de 2010

Aniversari

El passat dia 29 va ser el meu aniversari. Ja en he fet 61. De fet en el pastís només hi havia una sola espelma ja que era el meu primer any de "jubilat" i com que, de fet, a partir dels 60 m'ha canviat tan la vida....es podria dir que en començava una de nova.
Doncs be, vaig rebre molts de regals, tots imprevistos i que em varen agradar molt.
També vaig rebre moltes trucades, missatges i mails de família, amics i antics companys de feina que ara ja també son amics. Als que no se'n varen recordar no els guardo cap rancúnia, tot sigui dit.
El dinar el varem fer a casa amb la família. No tota, ja que el Roger encara estava de vacances per aquest mons de Deu i el meu germà està a Eivissa, però érem uns quants i ben avinguts.
Va ser un dia perfecte.
Moltes gràcies a tots.

No hay comentarios:

Publicar un comentario