martes, 14 de septiembre de 2010

Necessito ajuda

Jo soc una persona totalment anònima i lo fotut del cas és que ho continuaré sent tota la resta de la meva vida. Diuen que tothom en aquesta vida te dret als seus cinc minuts de gloria. Els meus no estic del tot segur que els hagi tingut. Hi han hagut moments en la meva vida dels que m'he sentit especialment satisfet però no sé si es podrien correspondre a aquestos "cinc minuts". Ho dic perquè últimament tenim diversos exemples de com aconseguir passar del mes pur anonimat a estar a primera pàgina dels diaris de tot el mon i a més a més que et truqui el president del teu país per dir-te el que sigui.
Hi han dos casos: la crema d'un exemplar del Decret de Nova Planta al Fossar de els Moreres per part d'un tal Jordi Fàbrega (que fins avui no tenia ni idea de qui era) i, sobretot, la del Sr. Terry Jones que volia dedicar tot un dia a cremar exemplars del Alcorà. A aquest paio no li ha importat gens que li diguin de tot des-de totes bandes (i no precisament guapo) con tal de convertir-se en un home públic (encara que gilipolles) i un autentic heroi entre la seva mitja dotzena de seguidors, que ara seran un quants més, i podrà viure molt millor del seu xollo. Perquè tot es redueix a això a que la mamella a la qual hi estic endollat em dongui cada dia mes lleteta costi el que costi. Jo dic el que faré encara que sigui una autentica bestiesa i si cola, cola, i si després m'hi haig de desdir doncs no hi ha problema, però el merder ja està fet i en treure tot el profit que pugui. Sortiré a la tele, als diaris, tothom parlarà de mi i fins hi tot vindrà a casa meva l'FBi, la CIA i si no ve l'Obama és perquè cau casa meva una mica lluny. Que per culpa meva hi ha manifestacions a tot el mon, que hi han morts de fanàtics, que organitzacions terroristes islàmiques esmolen les eines....doncs encara millor. Quan tot el merder estigui a punt d'acabar-se escric un llibre donant fe dels meus ideals i el "momio" em pot donar calerons per uns quan anys més.
Per lo tant demano, si pot ser, a les quatre persones contades que llegeixen les meves tonteries si em podrien donar alguna idea de que collons puc cremar per aconseguir un "xollet" d'aquestos perquè l'any proper se'm acaba l'atur i passaré a ser un jubilat molt més anònim que no ara.
Jo ja havia pensat de dir que li fotria foc al Palau de la Generalitat per allò de fer un sacrifici per acabar amb la crisi, i també de cremar la Sagrada Família com a millor final que no esfondrada per culpa del forat perquè passi l'AVE.
A vosaltres que us sembla?

2 comentarios:

  1. A mi em sembla que et faltarien calers per comprar tota la gasolina que et caldria. Ànims que d'aquí 2 dies la Sagrada Família caurà i la Generalitat serà un mesquita. I per cap caler!! ;-)

    ResponderEliminar
  2. Jo, com que també vull tenir els meus dos minuts de fama, he obert un blogXDD

    ResponderEliminar