miércoles, 2 de junio de 2010

Israel


De segur que no l'importarà gaire a ningú però a partir d'avui em declaro "antiisraelita". Ja sé que ser "anti" no és ser res, però m'és igual. No era "anti" res però avui vaig d'estrena. Lo que han fet amb aquesta caravana humanitària que havia sortit de Turquia per anar a ajudar als palestins de la franja de Gaza no te nom. Aquí no parlem ja de autoprotegirse, dels problemes de la seguretat nacional, del terrorisme ni de res de res. Es simplement passar-se pel forro tota llei sigui del ordre que sigui. No hi ha cap diferencia entre els pirates somalis i l'exercit jueu.
Fan lo que els hi dona la gana amb el suport dels Estats Units. No tenen cap respecte per la vida humana. Es cert que a través de l'historia les han passat de tots colors i la gota que va fer vesar el vas fora el genocidi del Hitler, però avui sembla que vulguin fer mèrits perquè la gent se'n oblidi d'aquest fet.
No he estat mai d'acord amb els fonaments de l'Estat d'Israel, tan polítics com religiosos, culturals, socials o de tota mena. Peró també pensava que algun dret haurien de tenir de disposar de la seva pròpia terra vistos els problemes que tenien a tots els països, no a cop de pistola però sí fen front comú amb els seus propietaris "legals" com son els palestins.
Avui penso que aquest problema no te solució dialogada.
I lo fotut és que ens portarà problemes a tots.
Israel exporta, bàsicament o que em pugui afectar a mi, fruita i verdura. M'asseguraré bé d'on ve abans de comprar-la. També exporten diamants però d'això ja no m'haig de preocupar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario