lunes, 28 de junio de 2010

Em copien?....Doncs no.


Hi havia el diumenge un article al diari amb el títol "No vull que guanyi Espanya".
Hòstia, vaig pensar, ja han llegit el meu blog i em copien. Doncs no. Vana il·lusió. Un tal Joan Ollé firmava l'article a on desitjava que perdés la selecció espanyola però per diferents motius que no els meus.
Ell explica les peripècies que va patir una vegada a Valladolid, quan "la roja" havia guanyat un partit, es va trobar amb unes "persones" que el seu crit de guerra era "catalanes hijos de puta, separatistas, viva España" quan se'n varen adonar de que ell i un amic parlaven català. Es veu que amb una mica de diplomàcia i bon rotllo se'n varen sortir bé.
I ara l'escena s'ha tornat a repetir el dia que Espanya va guanyar a Hondures ja que aquest senyor fa un programa a Catalunya Ràdio en un estudi envidriat que pot veurer la gent. Doncs es veu que una vintena de "persones" d'uns vint anys uniformats amb samarretes vermelles van començar a repetir la lletania amb salutació feixista i cantant el Cara al sol, mostrant els genitals i picant al vidre amb el pal de les banderes.
Evidentment el senyor Joan Ollé està del tot indignat i no li falta raó. Al menys jo li dono.
Però crec que aquest article també el firmarien moltes persones que tenen negocis a les dues bandes de la Rambla quan el Barça guanya al Madrid o algun títol.
I si no que els hi preguntin als del McDonald, o als dels kioskos de diaris o als encarregats de l'allumenat de l'Ajuntament, si els hi fa cap gràcia qu'el Barça guanyi alguna cosa.
Desgraciadament de cretins i gilipolles en hi han per tot arreu i de molts de colors.

No hay comentarios:

Publicar un comentario