jueves, 10 de junio de 2010

Companys


Una vegada més he anat a dinar amb els meus amics de la feina. Bé, de l'antiga feina per mi ja qu'ells continuen treballant i jo no, per pena seva i sort meva. Com sempre ho varem gaudir de valent. Varem quedar a la una del migdia i fins les cinc de la tarda no es va acabar la xerrameca. La novetat aquesta vegada va ser que va faltar l'Israel i en cambi s'hi va apuntar el Roger. Continuàvem sent set, com sempre.
També com sempre, el pernil molt bé, el pop a la gallega també, els "callos" estaven més bons altres vegades, encara que això només ho vaig notar jo ja que ningú que no fos el Roger els va tastar i aquest anava d'estrena.....El "caldo gallego" en la seva línia i el "churrasco" també. Vaig acabar amb xíndria i els ja coneguts xupitos d'orujo.
Gràcies als meus companys em vaig posar al corrent de totes les novetats de Disper, tan fent referencia a la feina com a qüestions socials i xafarderies, incorporacions, despatxos i nous esdeveniments. Ho absorbeixo tot com una esponja. Crec qu'ara estic molt més al corrent de les coses que no quan treballava.
Al menys això crec. Abans no m'enterava de res....

No hay comentarios:

Publicar un comentario