viernes, 5 de febrero de 2010

Primera setmana


Ja ha passat una setmana fent pesta per aquestes terres. I és fa curt. Tenc ja casi totes ses coses fetes. M'han calat ses finestres i només em manquen ses persianes que no me les han calades per manqua de material que es veu que han tengut problemes amb s'agenci. Diuen que per se proper setmana estarà tot llest.
He arreglat sa casa, he canviat alguns mobles de lloc, he pintat un boci d'es terrat amb pintura contra ses goteres, he col·locat un nou pany a sa porta principal, he calat sa tele a dins es moble des menjador i he fet instalaccio nova per poder veure es vídeo i es CD's a s'hora. Només em manca de calar es tres quadros que he duit a sa meua cambra.
Ahir de tarda vaig anar a veure sa meua famili de Xarraca. Varem estar siguts a sa cuina amb un bon foquet i varem menjar un sofrit, sobrassades, metles i na Catalina em va gurdar una tassa de salsa de Nadal. A carai, us dic que em va agradar sa salsa. Es un poc dura de pair a sa nit però contau que en tenia gola. Varem estar pal.lant amb en Joan de moltes coses i me'n vaig anar entrada sa nit.
Fotra !!!! He dormit a ple. Vaig menjar molt ahir.

No hay comentarios:

Publicar un comentario