lunes, 5 de noviembre de 2012

PSC-PSOE


Fa dies que em volta una incògnita pel cap. Ja fa dies que em faig la mateixa pregunta: "Que collons espera el PSC a partir peres amb el PSOE?"
En aquestos temps convulsos en que hem de trepitjar fort tots junts en una sola direcció...a que ve estar encara supeditats a les seves decisions "espanyoles"?
Que no veuen que el proper dia 25N tindran el pitjor resultat electoral de la seva historia a Catalunya? Que no veuen que la clatellada serà forta?
L'altra dia hi havia a "El Periódico" una entrevista al Pere Navarro. I en vols de romanços i de tirar pilotes fóra. La veritat és que no ho entenc. Aquesta postura avui dia ja no te sentit.
I em sabrà greu perquè jo soc d'esquerres i molta altre gent que conec també, però si no donen aquest pas  no els hi donaran el seu vot pel que jo sé.
Jo tampoc. I abans o solia fer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario