martes, 28 de enero de 2014

Pensions


Quan vaig rebre la meva pensió el passat dia 25 de gener no em varen quadrar els números. Si l'augment que ens deia el Sr. Montoro era del 0,25 %, jo rebia una quantitat bastant superior. Em vaig imaginar a què es podia deure però no en tenia la constància.
Avui he rebut una carta del Ministeri en què no t'ho explica però es veu ben clar.
Et fan el 0,25% d'augment però tu veus més diners, ja que et baixen la retenció en un punt. No t'ho diuen però es veu si fas quatre números.
O sigui una enganyifa. Tu disposes de més diners, sembla que t'han fet un augment superior de la pensió però l'any vinent pagaràs més d'IRPF, ja que la retenció ha sigut més baixa.
El Sr. Montoro té uns collons que se'ls trepitja.
Ens prenen per gilipolles.

No hay comentarios:

Publicar un comentario