sábado, 28 de septiembre de 2024

Imserso

 El passat dia 26 vaig entrar a la web "turismo social", el dia assignat per carta per l'Imserso, per buscar en un destí prèviament desitjat. Vaig veure que tot, absolutament tot estava complet. Vaig veure que a tot una sèrie d'altres Comunitats ja havien estat autoritzades dos dies abans.

A la carta també posava que un dia després, el 27 de setembre, podia entrar a la web per buscar altres destins. Ho vaig fer. Tot, absolutament tot complet.
Em vaig interessar parlant amb altra gent vers aquest problema i em varen dir que cada vegada hi havia més gent gran i que es cobrien les places molt aviat.
Doncs això, que potser veritat s'aguanta encara menys quan les dates són diferents en dos dies separades per Comunitats. Això és, senzillament, una presa de pèl. Crec que és molt senzill repartir uns percentatges pels dies d'accés, si es té un mínim de dits de front. Però es veu que quan Madrid està en el primer dia, ja no hi ha cap més problema a solucionar.
Per mi, aquest Turismo social se'n pot anar a prendre pel ...dubi dubi duuuuu... o sigui pel cul.

No hay comentarios:

Publicar un comentario