lunes, 8 de julio de 2024

Infanta Elena

 

Ara fa uns dies vaig llegir al diari que a la Infanta Elena el seu pare, l'emèrit, li havia buscat un lloc de treball. El lloc aquest es veu que és a la Fundació Mapfre i amb un sou d'uns 25.000 € mensuals.
Em varen caure els dallonses per terra.
La pregunta que em ve al cap és: Quina feina fa aquesta senyora per guanyar-se aquest sou?
I després:  alguna enginyeria o carrera similar? Perquè jo conec molta gent de valor que no cobra ni la dècima part d'aquest sou.
O sigui que el seu pare, persona influent, li busca a la seva filla un lloc a on li paguin per no fer quasi res, ja que aquesta senyora no llueix tampoc per disposar d'una gran intel·ligència. O almenys jo no li veig per cap banda.
Tot això deu tenir
algun nom lleig com "tràfic d'influències", no?

No hay comentarios:

Publicar un comentario