domingo, 19 de diciembre de 2010

El partit de l'any?

Ahir no vaig poder veure el partit del Barça contra l'Espanyol perquè no vaig anar al seu estadi (no ho faig mai), perquè no tinc el Gol TV i perquè no vaig poder anar a casa d'un amic que em va convidar a casa seva i que sí que te aquest canal de pagament.
De tota manera entre el cotxe i a casa el vaig poder escoltar casi tot i després vaig veure el reportatge que varen fer per TV3.
No tinc els mateixos elements de judici per donar una opinió vers el partit però la veritat és que estic bastant sorprès.
De sempre, o al menys en els últims temps, l'Espanyol ha sigut un rival difícil potser més per lo que representa cada club, que no per altres raons. Per part dels pericos sempre hi han posat una mica més del que hi posen en els altres partits con tal d'amargar-li la tarda als culers. Aquestos partits son molt diferents dels que el Barça juga contra el Madrid, doncs tenen un sentiment molt diferent.
I aquest encara ho ha sigut molt més de diferent.
Després de totes les estadístiques que ens ha anat oferint la premsa escrita durant l'ultima setmana, de si el Barça no havia perdut en cap desplaçament, que l'Espanyol no havia encara perdut a casa, de si el Messi havia marcat tans de gols com tot l'Espanyol, que si ara l'equip de Cornellà era molt diferent, de que estava en zona Champions, etc, etc., lo cert és que en l'únic que va encertar és en la rebuda que si li va fer a l'Iniesta, cosa per altra part en la que no hi havia cap dubte. Si oficialment ja li havien donat una distinció molt important en forma d'insígnia per part de la directiva "perica"era del tot normal que passés lo que va passar.
De lo que no estic tan segur és de que ho fes un jugador del Espanyol en la situació contraria.
Esta clar també de que d'Iniestas només en hi ha un.
Doncs de tot lo altre que se li suposava...res de res. No hi va haver rival.
Un altra maneta de gols i cap a casa. Soc del Barça des de petit, soci des de fa molt temps i no recordo mai una situació com l'actual.
Qui pot parar aquest equip?
A part de l'Hércules, esta clar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario