domingo, 3 de octubre de 2010

Serra de Malacosta

De tota la vida que vinc a Eivissa i, tan de gran com de petit, he fet moltes excursions a mots de llocs, visitant cales, platges, pobles, i diferents racons. Doncs bé, avui he descobert un d'ells que m'ha produït un gran impacte. No em podia imaginar que existís a l'illa un lloc així.
Avui he pujat a dalt d'un puig en que he vist casi tota l'illa d'un cop.
He anat al lloc més alt de la serra de Malacosta i he pogut veure el mar al Est, a l'Oest i al Nord, quedant tapat al Sur per les muntanyes de Sant Josep i per sobre d'elles l'atalaia del mateix nom. He pogut veure la punta de Xarraca al Nord, l'illa de Tagomago al Nord-est, Santa Eulàlia també al Est, Benirràs i casi Sant Antoni a l'Oest i al Sud, Vila, la ciutat més important.
Meravellós.
M'ho havia dit en Juanito de sa Vinya i em va dir que m'hi portaria però em vaig fer explicar com s'hi anava i ho he trobat sense problemes. A només tres quarts d'hora de la carretera que et porta a sa Cala de Sant Vicenç. Entre anar, mirar i tornar, dues hores.
Mira que he pujat a llocs alts hi he gaudit de bones vistes però com aquest, cap.
Hi tornaré.
I li explicaré a tothom que vingui a l'illa perquè val la pena anar-hi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario