jueves, 7 de octubre de 2010

Eleccions

Venen les eleccions el proper dia 28 de novembre i aquesta és la vegada que més desencantat estic. No m'agrada cap candidat. De fet votaré un programa de Gobern però no em mereix cap confiança la persona que el pot dirigir.
Es cert que després del Sr. Jordi Pujol, els presidents de la Generalitat (i tampoc els altres candidats que ho podrien haver sigut), no han tingut el mateix carisma. Es també evident que un dia o altre tenia que finalitzar el Gobern de CiU perquè ja estava molt cremada pels anys de poder com es va poder veure en el seu declivi i feia falta una mica d'aire fresc al Palau de la Generalitat. El tripartit amb el Sr. Pascual Maragall al front em va decepcionar perquè va ser una olla de grills. L'actual ja no ha sigut perquè el Sr.Montilla sortint de l'anterior experiència ja no ho ha permès i els seus socis han estat més per la feina. De tota manera el Sr. Montilla ha demostrat ser un buròcrata que s'ha dedicat a fer feina i a gestionar els recursos que és precisament lo que se li demana a un governant, aplicant el programa pel qual se'l va votar. No dic que no ho hagi fet però l'actual crisi se'l ha menjat.
Dels actuals candidats i sense ànim d'ofendre, el Sr. Artur Mas és un pallasso. I faig server aquest qualificatiu perquè el seu programa és mou només segons d'on ve el vent. Si li diuen cap aquí, dons anem-hi, i si és cap allà doncs girem la truita. L'únic important per ell ( i per CiU) és guanyar les eleccions i ser el proper President sigui com sigui i costi el que costi. Aquest és l'únic objectiu. Després ja veurem que és el que fem, o lo que podem fer, perquè avui no hi han masses maneres diferents de fer les coses, sigui qui sigui el que mani.
Posats a fer m'estimaria més votar al Sr. Durant i Lleida que no al Sr. Mas. Es més honest i no tan superficial. Per lo menys no és tan "pijo". I seria més fidel a un programa que fos seu.
Dels altres candidats passo pàgina.
I si m'haig de definir, jo en principi voldria un Estat Federal i el meu vot anirà cap aquesta banda.
L'independència.....quan hi hagi algú que sigui capaç de conduir-ho bé.
Que no ho veig clar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario