sábado, 24 de abril de 2010

Sant Jordi


He gaudit com un vedell d'aquesta diada de Sant Jordi per allò de que he tingut tot el temps del mon per remenar llibres per les parades i perdre'n tot el que fes falta per fer idees de quins llibres vols regalar i quins vols que et regalin. L'escollit perquè em regalés la Paquita va ser "La mà de Fàtima" del Ildefonso Falcones de qui havia llegit "La catedral del mar" que em va agradar molt i jo li vaig regalar "Venganza en Sevilla" de la Matilde Asensi de qui havíem llegit "El último catón" que va ser una lectura molt amena. En varen caure uns quants més de llibres ja que hi havia que fer regals als meus fills però em quedo amb aquestos dos com á propis i que son els que primer llegiré.
A la Rambla no s'hi podia donar una passa. Estava atapeït de gent. No recordo un Sant Jordi amb tans de problemes en una avinguda tan ample. Al Portal de l'Angel tres quarts del mateix però encara s'hi podia caminar.
En total m'hi vaig estar unes tres hores i vaig tenir temps d'apuntar-me uns quants títols més per quan acabem els d'ara.

No hay comentarios:

Publicar un comentario